komedie, animovaný
Nedávno zesnulý Gonzalo se při Dni mrtvých vrací do domu své ženy. I když doufal, že si dá burrita a bramborové knedlíky, zjišťuje, že mu Séléné uvařila mikroskopickou rybu.