The Golden West
Listopad 1849. Dvě znepřátelené irské sestry prchají před velkým hladomorem a zkoušejí štěstí ve zlaté horečce. Zima se ale rychle blíží, úspěch v nedohlednu a jejich odvěký spor hrozí smrtí.