Tombstone
Plánovaný tajný odchod Wyatta Earpa do důchodu do arizonského městečka Tombstone překazí zločinci, jejichž likvidací se proslavil. U O.K. Corralu celá akce vyústí v přestřelku.
Hvězdné obsazení oživí legendární bitvu o spravedlnost v městečku Tombstone. Kurt Russell předvádí strhující výkon v roli šerifa Wyatta Earpa a Val Kilmer rozpaluje plátno jako buřič Doc Holliday. Spolu vytvoří tým, aby v proslulém zúčtování s nelítostnými zločinci u O.K. Corralu prosadili zákon. Připravte se na strhující, akcí nabité dobrodružství, které vstoupí do dějin Divokého západu.