Velký tlustý lhář
Čtrnáctiletý Jason Shepherd rád přehání a vymýšlí si. Takže když úspěšný hollywoodský producent Marty Wolf ukradne jeho školní referát, nikdo to Jasonovi nevěří. Jason se proto se svou nejlepší kamarádkou Kaylee vydá na dobrodružství přes celé Spojené státy, aby situaci uvedl na pravou míru. Vymyslí špičkový technologický plán, aby z Wolfa vymáčkli pravdu.