Titanic: Digitální vzkříšení
V rámci zatím nejdůkladnějšího vyšetřování vytvoří rozsáhlý špičkový podmořský skenovací projekt 3D digitální dvojče vraku Titanicu ve vysokém rozlišení.
Pomocí špičkové skenovací technologie a nejmodernější počítačové grafiky vytvoří tým odborníků první 3D digitální dvojče vraku Titanicu ve vysokém rozlišení. Pomocí zatím nejdůkladnějšího vyšetřování tým odhalí poslední osudové okamžiky lodi, hrdinství a zbabělost lidí na palubě a pravdu o tom, jak se „nepotopitelná“ loď potopila.