Café Para Llevar
Alicia nečekaně narazí na svého expřítele, když po telefonu rozebírá svou nadcházející svatbu. Vejde do první kavárny, kterou spatří, a objedná si kávu s sebou. Osud ale měl v plánu, že Alicia uvnitř najde svého expřítele Javiho.