Footsteps on the Wind
Film přímo pojednává o kruté a každodenní realitě klimatických změn a uprchlické krizi a je vyprávěn skrze oči dětí, které se nikdy nevzdají svých snů. Malá Noor a její bratr Josef vidí, jak je jejich život rozcupován na kusy, když jejich domov postihne něco neočekávaného, což je donutí vydat se na cestu přes moře a napříč záhadnou zemí. Založeno na Stingově vlivné písni „Inshallah“.
Film přímo pojednává o kruté a každodenní realitě klimatických změn a uprchlické krizi a je vyprávěn skrze oči dětí, které se nikdy nevzdají svých snů. Malá Noor a její bratr Josef vidí, jak je jejich život rozcupován na kusy, když jejich domov postihne něco neočekávaného, což je donutí vydat se na cestu přes moře a napříč záhadnou zemí. Film je založen na Stingově vlivné písni „Inshallah“ a je vysoce aktuální.