Machine Gun Kelly: Můj růžový život
Film „Machine Gun Kelly: Můj růžový život“ vás provede syrovou realitou a tlakem vzestupu rockové hvězdy na vrchol. Tento dokumentární film vás ponoří do života Machine Gun Kellyho a bude sledovat vznik skladby „Tickets to My Downfall“. Tato vstupenka do zákulisí chaotického světa jeho raketového úspěchu vás zavede za červený koberec.
Film „Machine Gun Kelly: Můj růžový život“ vás provede syrovou realitou a tlakem vzestupu rockové hvězdy na vrchol. Tento dokument vás ponoří do života Machine Gun Kellyho, jako byste byli mouchou na zdi a sledovali vznik alba „Tickets to My Downfall“ a životní okamžiky, které vedly k jeho dalšímu studiovému albu „Mainstream Sellout“. Tato vstupenka do zákulisí chaotického světa jeho raketového úspěchu vás zavede za červený koberec, kde budete svědky toho, jak Machine Gun Kelly bojuje s duševním zdravím, jak se vyrovnává s traumaty z dětství a jak zasvětil svůj život tomu, aby byl dobrým otcem. Film „Machine Gun Kelly: Můj růžový život“ je lidský portrét velmi polarizující osobnosti.