Amy pro svého otce a jeho snoubence Carla připravuje haloweensky laděnou svatební oslavu. Přitom ale s Gilbertem a Marshallem zjišťuje, že jejich kamarád, mumie Harold, může být i se svou milovanou Růžou v nebezpečí.
Amy pro svého otce a jeho snoubence Carla připravuje haloweensky laděnou svatební oslavu. Přitom ale s Gilbertem a Marshallem zjišťuje, že jejich kamarád, mumie Harold, může být i se svou milovanou Růžou v nebezpečí. Nečekaně se totiž probouzí Sobek, zlá a záštiplná mumie. Chce se pomstít Haroldovi, svému bývalému nejlepšímu příteli, ze kterého se stal nenáviděný sok. S pomocí zhypnotizovanéha poskoka Larryho unáší Růžu a Amy, Gilbert, Marshall, Buzzy i samotný Harold musejí opět předvést své schopnosti, aby Růžu zachránili a stihli se vrátit na svatební oslavu.