Městečko Halloween 2: Kalabarova pomsta
Film Městečko Halloween 2: Kalabarova pomsta od Disney Channel okouzlí čarodějnice, ghúly i děti. V pokračování halloweenské klasiky se v roli Marnie vrací Kimberly J. Brown. Babička Aggie (Reynolds) odveze Marnie a Sophie do městečka Halloween, aby společně vyšetřily zvláštní události. Když dorazí na místo, zjistí, že obyvatelé přišli o svá kouzla. Všichni obyvatelé města jsou šedí a nudní, a to včetně chrličů. Netrvá dlouho, než Aggie zjistí, že jí někdo ukradl knihu kouzel, a trojice čarodějek se rozhodne knihu najít. Přijdou na to, že knihu sebral rozzuřený čaroděj, a chce všechny lidi proměnit v postavu, jejíž kostým budou mít na Halloweena o půlnoci na sobě. Začíná tedy závod o čas, protože Marnie potřebuje své schopnosti, aby mladého čaroděje, který hrozí zničením městečka Halloween, nadobro porazila.