Tina Turner
Zažijte na vlastní kůži silný životní příběh Tiny Turnerové, pozoruhodné a talentované rock'n'rollové superstar.
Zažijte na vlastní kůži silný životní příběh Tiny Turnerové, pozoruhodné a talentované rock'n'rollové superstar. Laurence Fishburne (Matrix) a Angela Bassettová (Jak Stella získala zpátky svou lásku) podávají skvělé výkony jako Ike a Tina Turnerovi, jejichž bouřlivý vztah nakonec donutí Tinu odejít, postavit se svým běsům, zaplatit za to a najít odvahu uvěřit v sebe sama. Nenechte si ujít Co s tím má společného láska? – úžasný a povznášející příběh jedné z nejzajímavějších světových baviček, která sršela energií!