Servis
Nebahat je něco přes 20 let a je učitelkou, kterou přeřadili na vesnickou školu v Anatolii. Uvědomí si, že její žáci mají problém s dopravou do školy. Stopují traktory a další vozidla. Nebahat proto požádá ministerstvo školství o autobus, ale bez řidiče je jim k ničemu. Rozhodne se proto sama usednout za volant, ale nejdřív se musí naučit řídit.