The Baby Shower
May a Christian čekají první dítě. Nečekají však zástupy hostů, kteří v jejich tmavém bytě uspořádají baby shower. Když opadne šok a přijdou otázky soustředěné na miminko, je zřejmé, že pár skrývá víc než společenskou nejistotu.