akční a dobrodružný, sci-fi
Připravte se na vzrušující akční dobrodružství Tron: Ares. Když je vysoce inteligentní program jménem Ares vyslán na nebezpečnou misi z digitálního do skutečného světa, lidstvo se poprvé setkává s AI bytostmi.