Popelka 3: Ztracena v čase
Princezna Popelka si žije dokonalým životem, dokud její macecha neukradne víle kmotřičce kouzelný proutek a nevrátí zpět čas. Zlým kouzlem připraví prince o paměť a připraví tak Popelku o možnost, žít s ním šťastně až do smrti.