Deset důvodů, proč tě nenávidím
První den v nové škole se Cameron okamžitě zamiluje do Biancy, krásné dívky svých snů, ale ta má zakázáno randit, dokud s někým nebude chodit i její mrzutá a naprosto neranditelná starší sestra Kat.