Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý výlet
Ve filmu „Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den“ se jedenáctiletý Alexandr se svou rodinou vydává na vysněné jarní prázdniny do Mexico City. Když však najdou prokletou sošku, jejich plány se příšerně pokazí. V nové rodinné komedii si zahráli Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer a Cheech Marin.
Ve filmu „Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den“ se jedenáctiletý Alexandr se svou rodinou vydává na vysněné jarní prázdniny do Mexico City. Když však najdou prokletou sošku, jejich plány se příšerně pokazí. Rodina se musí vypořádat s celou řadou náročných situací, dokud se nerozhodne sošku vrátit do právoplatného místa původu. V nové rodinné komedii si zahráli Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer a Cheech Marin. Film režíroval Marvin Lemus. Scénář podle knihy Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day od autorky Judith Viorst napsal Matt Lopez. O produkci filmu se postarali Shawn Levy, Dan Levine, p.g.a., Dan Cohen, Lisa Henson, p.g.a. a výkonnými producenty jsou Eva Longoria, Emily Morris a Shelly Strong.