Austrálie
V příběhu, který se odehrává v severní Austrálii před 2. světovou válkou, anglická aristokratka zdědí rozlehlý ranč a neochotně spojí své síly s jedním dobytkářem, aby hnali 2 000 kusů dobytka stovkami kilometrů v tom nejnelítostnějším terénu v zemi.
Než aby mladá vdova na pokraji druhé světové války prodala zchátralou australskou dobytčí farmu svého zesnulého manžela a mohla se vrátit ke svému životu v Londýně, vydává se na náročnou jízdu hnaní dobytka, aby farmu udržela v chodu. A nejen, že se zamiluje do svého samotářského správce, ale stane se i nevlastní matkou mladého chlapce.