Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson a Chris Hemsworth jsou v čele hvězdného obsazení tohoto působivého thrilleru plného vzrušujícího napětí a nečekaných odhalení. Sedm hostů se setkává v El Royale, zašlém hotelu s temnou minulostí na břehu jezera Tahoe. Každý z nich chce pohřbít své tajemství. Během jedné osudné noci budou mít všichni poslední šanci odčinit své hříchy, než všechno půjde k čertu.