Smrt a další důkazy
Seriál Smrt a další důkazy se odehrává uprostřed přepychu celosvětové smetánky a zaměřuje se na geniální a neposednou Imogene Scottovou (Violett Beaneová), která se ocitne ve špatný čas na špatném místě (i když si za to tak trochu může sama) a stane se hlavní podezřelou v případu záhadné vraždy.
Na luxusní zaoceánské lodi je zavražděn host a Imogene Scottová se stává jedinou podezřelou.
Pátrání po Julesovi se stupňuje, Imogene odhalí jeho kriminální minulost a najde nového svědka.
Imogene si vyzkouší, jaké to je být v Rufusově kůži, a vrátí se k vyšetřování vraždy své matky.
Viktor Sams převezme kontrolu nad Varunou a donutí hosty, aby spolu soupeřili o přežití.
Imogene je po odhalení pravdy v šoku a musí se rozhodnout. Rufus píše druhé paměti.