Bostonský škrtič
Kriminální thriller inspirovaný skutečnou událostí o průkopnických reportérkách, které upozornily na vraždy Bostonského škrtiče. Loretta McLaughlinová je reportérka Record Americanu, její kolegyně a důvěrnice je Jean Coleová. Zatímco počet vrahových obětí stoupá, tato dvojice statečně pokračuje ve vyšetřování a ve snaze o nalezení pravdy dávají ženy všanc vlastní životy.