Zajdalen
Hrdiny tohoto animovaného snímku jsou ostříhaný beránek a zajdalen –⁠ bájný zajíc s parohy, který má původ v lidové tvorbě amerického západu. Veselý beránek by celé dny jen skotačil, dokud však neztratí svůj vlněný kožíšek a kamarádi z prérie si z něj kvůli tomu nezačnou utahovat. Z oholeného beránka se stává hromádka neštěstí. Ještě že jde kolem obrovský zajdalen, který překypuje optimismem a beránkovi vrátí jiskru do života.