Medvědí bratři
Medvědí bratři od studia Disney jsou poutavým animovaným příběhem plným humoru, napětí a emocí. Když dospívajícího neposedného chlapce Kenaie promění kouzlo v medvěda, obrátí se mu život vzhůru nohama. Skrz medvědí oči se Kenai učí důležitým životním moudrům. Na své dobrodružné ale i humorné cestě se seznámí s tajemstvími přírody a pozná mnoho nových přátel, například roztomilé medvídě Kodu, vtipné losí bratry Říju a Kulicha, huňaté mamuty, bujaré berany a další.