Bruce Nolan, televizní reportér, který si až moc často stěžuje na Boha, dostane všemohoucí moc, aby si uvědomil, jak je obtížné řídit svět.
Bruce Nolan (Carrey) je televizní reportér, který věří, že se proti němu spiknul celý vesmír. Při setkání, které Brucovi obrátí život vzhůru nohama, ho ten „velký chlápek nahoře“ (Freeman) obdaří veškerou svou božskou mocí a vyzve ho, aby se ujal jeho důležité práce a předvedl, jestli to zvládne lépe.