Camp Rock 2: Velký koncert
Táborníci z Camp Rock se vracejí a nikdo není nadšenější než Mitchie a Shane, kteří očekávají víc než jen hudební léto. Bohužel Camp Star, bohatý hudební tábor financovaný Brownovým bývalým spoluhráčem z kapely, chce Camp Rock nechat zavřít. Aby zachránila tábor, vyzývá Mitchie Camp Star na závěrečný souboj. Ať vyhraje ten nejlepší tábor!