Cesta hrdiny: Jak se natáčel seriál Percy Jackson a Olympané
Být polobohem není snadné… a snadné není ani jít ve stopách oblíbených postav. Při ztvárňování hrdinů na výpravě začínají Walker, Leah a Aryan své vlastní dobrodružství. Následujte spolu s nadšenými herci a členy štábu tyto mladé hrdiny, jak vstoupí do světů hodných bohů, bojují s nezapomenutelnými stvořeními a předvádějí legendární kaskadérské kousky. A k tomu pořád musí chodit do školy.
Být polobohem není snadné… a snadné není ani jít ve stopách oblíbených postav ve velkém televizním seriálu. Při ztvárňování hrdinů na výpravě začnou Walker, Leah a Aryan své vlastní epické dobrodružství. Následujte spolu s nadšenými herci a členy štábu tyto tři mladé hrdiny na plac „Percyho Jacksona a Olympanů“, kde vstoupí do světů hodných bohů, bojují s nezapomenutelnými stvořeními a předvádějí legendární kaskadérské kousky. A k tomu pořád musí chodit do školy. Tato cesta z produkce Evolve Studios plná překážek a vývoje odhaluje magický svět za mlhou.