Fresh
FRESH sleduje Nou, která se v obchodě seznámí s okouzlujícím Stevem a – protože ji aplikace na seznámení značně frustrují – zkusí to a dá mu svoje číslo. Po prvním rande je Noa uchvácená a přijímá Steveovo pozvání na romantický víkend pryč z města, jen aby zjistila, že její nový milenec skrýval jisté nevšední choutky.