Dr. Dolittle
Zdá se, že úspěšný lékař a oddaný rodinný příslušník John Dolittle má svět v hrsti, dokud se v něm náhle neprobudí dlouho potlačovaný talent z dětství — schopnost komunikovat se zvířaty! Teď chce každý tvor v dosahu skřehotání od dobrého doktora radu, což rozpoutá nehorázný řetězec událostí, které obrátí jeho svět vzhůru nohama!