Přízraky v Benátkách
Zasazené do tajuplných poválečných Benátek na svátek Všech svatých, „Přízraky v Benátkách“ je děsivá záhada, ve které se vrací proslulý detektiv Hercule Poirot. Nyní již v důchodu a žijící v dobrovolném exilu v Benátkách, Poirot se neochotně zúčastní seance v rozpadajícím se strašidelném paláci. Když dojde k vraždě jednoho z hostů, detektiv je vržen do zlověstného světa stínů a tajemství.