Dumbo
Dumbo patří i dnes mezi nejúžasnější celovečerní animovaná díla. Je to dojemný a inspirující příběh plný legendárních písniček. Když paní Jumbová poprvé uviděla své malinké sloní mládě, okamžitě se do něj zamilovala. Ostatní se ale Dumbovi začali posmívat, protože měl velké uši. Pak ale potkal přítele, myšáka Timothyho, se kterým s mimořádnou dávkou odvahy překonali všechny nástrahy a překážky. Tento nadčasový a dojemný příběh o statečném sloním mláděti s velkýma ušima a ještě větším srdcem pobaví celou rodinu.