folklore: setkání ve studiu long pond
Taylor Swiftová na tomto komorním koncertu představí všechny písně ze svého posledního alba Folklore za doprovodu svých koproducentů a v historickém studiu Long Pond Studios, v prostředí, které evokuje nostalgickou, tesknou povahu alba.
Taylor Swiftová na tomto komorním koncertu zahraje všechny písně ze svého nejprodávanějšího alba folklore. Taylor svůj koncert nahrávala za doprovodu koproducentů Aarona Dessnera (The National) a Jacka Antonoffa (Bleachers) a se speciálním hostem Justinem Vernonem (Bon Iver) v historickém studiu Long Pond Studios v New Yorku, v prostředí, které evokuje nostalgickou, tesknou povahu alba. Mezi jednotlivými písněmi se svými spolupracovníky diskutuje o tvorbě a významu daného songu a také sdílí výzvy a radosti produkování tohoto oceňovaného alba, které překonává prodejní rekordy.