Muzikál ze střední 2
Tygři ze střední East High se hodlají o prázdninách bavit. Troy je nadšený, protože získal letní brigádu ve sportovním klubu. Netuší však, že se stal součástí mazaného plánu blondýny Sharpay, která se ho chystá odloudit od Gabrielly.