Je to už 29 let, co někdo zapálil svíci s černým plamenem a přivedl tak zpět k životu sestry ze 17. století, které prahnou po pomstě. Nyní to jsou tři středoškolské studentky, které musí před svítáním v předvečer svátku Všech svatých zabránit nenasytným čarodějnicím v tom, aby způsobily v Salemu novou spoušť.