komedie, fantasy
Záludná trojice 300 let starých čarodějnic ze Salemu, vyvolaná nic netušící trojicí dětí, se vydává zaklít město a získat zpět své mládí. Nejprve však musí přijít jak na to a přelstít nejen děti, ale i jejich zakletého mluvícího kocoura.