Hudba Johna Williamse
Jeho nezapomenutelné skladby jsou zásadní součástí mnoha milovaných filmů naší doby. Sledujte a poslouchejte příběh Johna Williamse, jehož kariéra protíná několik desetiletí. Postřehy filmařů, hudebníků i dalších lidí, které inspiroval, doplňují vzácné záběry ze zákulisí vzniku filmové historie.