Hvězdná pěchota
Hvězdná pěchota je maximálně akční sci-fi thriller od režiséra filmu Total Recall, který byl opěvován pro neuvěřitelné speciální efekty a úžasný futuristický svět. S novým tisíciletím se lidé dostávají do křížku s nejnebezpečnějším ze všech nepřátel: rasou inteligentních mimozemských brouků. Někteří umí létat, někteří měří deset metrů, ale všichni jsou schopní zničit veškerý život na Zemi. Objeví se statečný a mladý bojovník za svobodu Johnny Rico. Zatímco se Johnny zacvičuje u elitní pěší jednotky, jeho překrásná přítelkyně Carmen se chce stát pilotkou, ale je svedena elegantním instruktorem létání. Připoj se k nim na misi na mimozemskou planetu, brzy začne intergalaktická válka a bude se bojovat o budoucnost lidstva.