Pod vodou
Posádka podmořských výzkumníků se musí dostat do bezpečí poté, co jejich hlubokomořskou laboratoř zničí zemětřesení. Posádka se však nemusí bát jen hlubin oceánu.
Kristen Stewartová podává v tomto akcí nabitém sci-fi thrilleru silný výkon. Posádka podmořské těžební plošiny Kepler věděla, že ji na současné misi čekají obtíže, když musejí být třicet dní ve stísněné konstrukci, 10 kilometrů pod hladinou oceánu, osm tisíc kilometrů od pevniny. Nic je však nepřipravilo na hrůzy, kterým budou muset čelit. Napínavé dobrodružství začíná ve chvíli, kdy ničivé zemětřesení poškodí plošinu včetně komunikačních zařízení a únikového prostředku. Přestože se pohotové strojní inženýrce Norah Priceové (Stewartová) podaří dočasně odvrátit hrozící katastrofu, potřeba evakuovat se rychle narůstá. Norah a zbývající členové posádky nemají možnost přivolat pomoc a dochází jim všechny možnosti. Jejich jedinou nadějí je jít po dně oceánu k opuštěné lodi v naději, že její komunikační zařízení stále funguje. S vědomím, že jejich podmořské skafandry mají omezené množství kyslíku, vydávají se na riskantní závod s časem. Jako by jejich cesta nebyla dost zrádná, začnou tušit, že v temných hlubinách oceánu nejsou sami. Něco tajemného je tam s nimi. Posádka je náhle vržena do nebezpečné hry na kočku a myš s neznámým dravcem a musí sebrat nebývalou sílu a odvahu, aby přežila. Filmu Pod vodou, v němž hrají také Vincent Cassel, Jessica Henwicková, T. J. Miller, John Gallagher Jr. a Mamoudou Athie, je mrazivé, napínavé dobrodružství, které je od začátku do konce plné nepřetržité akce.