Jiná země
Ve filmu Jiná země se Rhoda Williamsová (Brit Marling), bystrá mladá žena přijatá na astrofyzikální program MIT, snaží prozkoumat vesmír. Geniální skladatel John Burroughs (William Mapother) právě dosáhl vrcholu své profese a chystá se mít druhé dítě. V předvečer objevu duplikátu Země dojde k tragédii a životy těchto cizinců se nenávratně propletou.