Lego Marvel Avengers: Rudý poplach
Avengers opět vyrazí do boje, aby zachránili velkoměsto New York. Jenže potom se pohádají Black Widow s jejím adoptivním otcem Red Guardianem a Red Guardian za záhadných okolností zmizí. Avengers jeho zmizení vyšetřují a zjistí, že superzločinec Sběratel unáší všechny superbytosti, které mají ve svém krycím jméně slovo red, neboli rudý. Black Widow musí najít svého otce, a tak se ujímá velení Avengers, s jejichž pomocí se dostane do Sběratelova doupěte, kde se pokusí vyrvat rudé superhrdiny a superpadouchy ze Sběratelových spárů.