Madu
Od trénování naboso v ulicích Lagosu až po vystoupení na jevišti v Anglii, "Madu" sleduje 12letého Anthonyho Madu, jak opouští svůj domov v Nigérii a odjíždí studovat na jednu z nejprestižnějších baletních škol na světě. Jeho cesta je příběhem odvahy, růstu, mimořádných překážek, nečekané komplikace, která ohrožuje jeho sny, a nakonec i hledání sounáležitosti.
"Od trénování naboso v ulicích Lagosu až po vystoupení na jevišti v Anglii, „Madu“ sleduje 12letého Anthonyho Madu, jak opouští svůj domov v Nigérii a odjíždí studovat na Elmhurst Ballet School, jednu z nejprestižnějších baletních škol na světě. Anthony, který sotva opustil svou čtvrť v Lagosu, se ocitá vržen do cizího nového světa, kde je jeho nejdivočejší sen náhle na dosah. Jeho cesta je příběhem odvahy, růstu, mimořádných překážek, nečekané komplikace, která ohrožuje jeho sny, a nakonec i hledání sounáležitosti. ""Madu"" je pestrou mozaikou vyprávěnou napříč kontinenty. Je to pohlcující a emocionální film, který bude rezonovat s každým divákem.