Marvel Studios' Ant-Man
Bývalý zloděj Scott Lang disponuje schopností zmenšit své rozměry a současně zvýšit svou sílu. Pomáhá svému mentorovi, dr. Hanku Pymovi, provést rafinovanou loupež, jejímž cílem je zachránit svět.