Země nomádů
Po ekonomickém kolapsu městečka v rurální části Nevady naloží Fern (Frances McDormandová) svou dodávku a poznává nekonvenční způsob života v rozlehlé krajině amerického Západu. Cestou si vytvoří nerozlučná pouta s dalšími nomády v silném a dojemném příběhu o naději a houževnatosti od režisérky Chloé Zhaové s Davidem Strathairnem ve vedlejší roli.