Ocean Therapy
Film Terapie oceánem popisuje Brunovu cestu od surfaře a kapitána až po život poté, co ve 24 letech ochrnul. Přes deprese a dva pokusy o sebevraždu nachází Bruno v oceánu útěchu a smysl života a ukazuje, jakou proměňující sílu má usilování o vlastní vášeň i tváří v tvář nepřízni osudu.