Bear Island
Po úspěchu filmu Na sever od slunce se režisér se svými bratry vydává na extrémní expedici na Medvědí ostrov, kde hledá vlny a hlubší spojení s přírodou. Vedle surfování čelí drsné realitě znečištění oceánů a přemýšlejí o osobním růstu uprostřed izolace a blížícího se otcovství.