Behind the Tide
Film Behind The Tide se zabývá životem kreativních surfařů, kteří se živí svou vášní, a zachycuje jejich příběhy v Austrálii, Cornwallu a Francii. Nabízí jedinečný pohled na surfařskou kulturu a vyzdvihuje jednotlivce, kteří pracují mimo hlavní proud. Film ukazuje, jak surfování překračuje geografické a kulturní hranice, od shaperů po fotografy.