Ritratti Di Surf
Ritratti Di Surf zkoumá italskou surfařskou kulturu prostřednictvím rozhovorů se surfaři, shapery a umělci. Film zachycuje jejich vášeň a dobrodružství při hledání vln v Itálii i mimo ni, od šampionů, jako je Alessandro Ponzanelli, až po hrdiny undergroundu, jako je David Pecchi. Snímek natočený na 16mm film tvůrci filmu Onde Nostre je podmanivým obrazem italské surfařské scény.