Wendy Darlingová, mladá dívka, která se bojí opustit svůj domov, se setkává s Petrem Panem, chlapcem, který odmítá vyrůst. Wendy, spolu se svými bratry a maličkou vílou Zvonilkou, putuje s Petrem do kouzelného světa Země Nezemě. Tam narazí na zlého kapitána Hooka a prožije vzrušující dobrodružství, která navždy změní její život.
Film „Peter Pan & Wendy“ režírovaný Davidem Lowerym představuje Wendy Darlingovou, mladou dívku, která se bojí opustit svůj domov a setkává se s Petrem Panem, chlapcem, který odmítá vyrůst. Wendy, spolu se svými bratry a maličkou vílou Zvonilkou, putuje s Petrem do kouzelného světa Země Nezemě. Tam narazí na zlého kapitána Hooka a prožije vzrušující a nebezpečná dobrodružství, která navždy změní její život.