Rande v Římě
Nenechte si ujít romantickou komedii roku Rande v Římě, plnou ohromně zábavných zápletek, odboček a dějových zvratů! Když se v lásce neúspěšná kurátorka z New Yorku Beth (Kristen Bell) náhle ocitne v Římě, kde se její sestra vdává, nečekaně a překvapivě se zamiluje. Zklame se, a tak z trucu vysbírá mince z Fontány zamilovaných a díky jejímu kouzlu roznítí vášně několika komicky nevhodných nápadníků. Jedním z postižených je i šarmantní novinář (John Duhamel). Beth ale nevěří, že by mohl být tím pravým. Nenechte si ujít skvělé výkony hereckých hvězd ve filmu, ke kterému se budete rádi a často vracet.