Sestra v akci
Whoopi Goldbergová v roli salonní zpěvačky, která je donucena se ukrýt před mafií na nejméně pravděpodobném místě: v klášteře. Když se však jejímu novému pěveckému sboru dostane skvělých recenzí, stane se z ní celebrita a její identita je vyzrazena.
Whoopi Goldbergová v roli salonní zpěvačky, která je donucena se ukrýt před mafií na nejméně pravděpodobném místě: v klášteře. V klášteře na sebe upoutá pozornost svým ne tak docela zbožným chováním a brzy změní tamní pěvecký sbor bez jediného náznaku hudebního sluchu na nebeský chorál zpívajících sester. Brzy se jejich novému sboru ale dostane úžasných recenzí a její identita je vyzrazena. K Whoopi Goldbergové se připojí Harvey Keitel a Kathy Najimyová a společně dají dohromady neobvyklou komedii plnou afroamerických hudebních senzací. Varování: pořad zobrazuje užívání tabákových výrobků.