Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů
Zatímco v galaxii zuří Klonové války, temný Sithský pán převezme vládu nad galaxií a způsobí, že se z Anakina Skywalkera stane jeho temný učedník, Darth Vader. Obi-Wan Kenobi se musí svému padlému příteli postavit v souboji na světelné meče.
Několik let po začátku Klonových válek vedou šlechetní Jediové masivní armádu do galaktické bitvy proti Separatistům. Když však zákeřní pánové ze Sithu uskuteční svůj tisíc let starý plán na ovládnutí galaxie, Republika padne a z jejího popela se zrodí zlé Galaktické impérium. Hrdinný Anakin Skywalker přejde k Temné straně Síly a jako Darth Vader se stane novým učedníkem Imperátora. Řád rytířů Jedi je rozprášen a Obi-Wan Kenobi a mistr Yoda prchají do vyhnanství. Jedinou nadějí pro galaxii jsou Anakinovy děti, ze kterých jednou vyrostou noví hrdinové. Pořad obsahuje blikající sekvence, které mohou ovlivnit fotosenzitivní diváky.